Բրիտանացի մարկետինգային հետազոտությունները ցույց են տվել, որ միջին վիճակագրական եվրոպացին իրեն բավարարված եւ անվտանգ է զգում երբ ձեռք է բերում հետեւյալ մթերքները.
սոխ-շալոտ /shallots/, տարեկանի հաց, սուրճ Illy, San Pellegrino հանքային ջուր ու Belvedere օղի: Այս մթերքների փաթեթը ցույց է տալիս, որ գումարը չեն խնայում սննդի վրա, ընտրելով օրգանական սնունդ, հետեւում են կալորիաներին եւ վիտամիններին եւ ստեղծագործական մոտենում խոհարարական գործին:
սոխ-շալոտ /shallots/, տարեկանի հաց, սուրճ Illy, San Pellegrino հանքային ջուր ու Belvedere օղի: Այս մթերքների փաթեթը ցույց է տալիս, որ գումարը չեն խնայում սննդի վրա, ընտրելով օրգանական սնունդ, հետեւում են կալորիաներին եւ վիտամիններին եւ ստեղծագործական մոտենում խոհարարական գործին:
Комментариев нет:
Отправить комментарий