Ժողովրդավարական GAP բրենդը եւ հայտնի GQ ամսագիրը ներկայացրել են տղամարդու հագուստի իրենց համատեղ պարկուճային հավաքածուն, ինչը սեպտեմբերի 27 -ին կհայտնվի GAP խանութներում:
Սահմանափակ սերիա, ստեղծված "տղամարդկանց հագուստի, նոր դիզայների վեցնյակի » կողմից, լավագույնը, ըստ GQ վարկածի, ներկայացված են գլխարկներ, շապիկներ, բամբակե տաբատներ, համազգեստներ եւ վերին հագուստի պարագաներ: Գները Gap եւ համատեղ BLK DNM, Ian Velardi, Mark McNairy, New Amsterdam, Ovadia & Sons, Saturdays եւ Todd Snyder մեկնարկում են $20 շորտեր, մինչեւ $348 կաշվե բաճկոններ: Հյուսիսային Ամերիկայում GAP մարչենդայզինգի գծով տնօրեն
Մարկ Բրայթբարդը համագործակցության մասին կիսեց իր կարծիքը: «Մենք ստեղծել ենք շատ տարբեր հավաքածուներ կանանց, երեխաների ու նորածինների համար : Այժմ մենք կարող ենք լիովին զբաղվել տղամարդու գծով, օգտագործելով բոլոր հնարավորությունները»: Հավաքածուի կներկայացվեն նաեւ պաշտոնական կայքում, որտեղ gap.com տեսահոլովակը հասանելի կլինի յուրաքանչյուր դիզայների մասնակցությամբ:
Սահմանափակ սերիա, ստեղծված "տղամարդկանց հագուստի, նոր դիզայների վեցնյակի » կողմից, լավագույնը, ըստ GQ վարկածի, ներկայացված են գլխարկներ, շապիկներ, բամբակե տաբատներ, համազգեստներ եւ վերին հագուստի պարագաներ: Գները Gap եւ համատեղ BLK DNM, Ian Velardi, Mark McNairy, New Amsterdam, Ovadia & Sons, Saturdays եւ Todd Snyder մեկնարկում են $20 շորտեր, մինչեւ $348 կաշվե բաճկոններ: Հյուսիսային Ամերիկայում GAP մարչենդայզինգի գծով տնօրեն
Մարկ Բրայթբարդը համագործակցության մասին կիսեց իր կարծիքը: «Մենք ստեղծել ենք շատ տարբեր հավաքածուներ կանանց, երեխաների ու նորածինների համար : Այժմ մենք կարող ենք լիովին զբաղվել տղամարդու գծով, օգտագործելով բոլոր հնարավորությունները»: Հավաքածուի կներկայացվեն նաեւ պաշտոնական կայքում, որտեղ gap.com տեսահոլովակը հասանելի կլինի յուրաքանչյուր դիզայների մասնակցությամբ:
Комментариев нет:
Отправить комментарий