Մարտ 15, 2012
Ամերիկյան հոգեբանական ասոցիացիան գտնում է, եթե երեխան իմանում է, որ սխալները ուսուցման գործընթացի մասն են կազմում, նա ավելի լավ է սկսում սովորել, - նշում է ABC News -ը: Որպես իրենց տեսության ապացույց գիտնականները ներկայացնում են փորձեր ժամանակ ստացված տվյալները:
«Եթե ծնողներն ու ուսուցիչները օգնում են երեխաներին ընկալել դժվարությունները ոչ ի նշան մտավոր ցածր որակներ ունեցողների, այլ ինչպես նորմալ երեւույթ, երեխաները ավելի լավ են լուծում նույնիսկ ամենաբարդ խնդիրները, չտառապելով նորմաի չափանիշներին չհամապատասխանելու զգացողությունից: Այսինքն, երեխաի մոտ ավելի լավ է գործում աշխատանքային հիշողությունը, որը անհրաժեշտ է տեղեկատվություն վերամշակման եւ հիշելիության համար», - ասում է Պուատե Համալսարանից Ֆրեդերիկ Օտինը:
Սակայն, սովորաբար, դժվարությունները մարդկանց ստիպում են նյարդայնանալ, որովհետեւ մարդը կարծում է, որ ինքը բավարար հմտություններ չունի: Սխալի վախը խոչընդոտում է աշխատանքային հիշողությանը: Գումարած, սխալի վախից մարդիկ ընդհանրապես կարող են խուսափել դժվարություններից, հետեւաբար, հմտությունները զարգացնելու հնարավորությունից:
Չնայած բարելավման առումով, ընդհանուր առմամբ, բավարար է միայն մի փոքր բարձրացնել ինքնագնահատականը եւ վստահությունը սեփական ուժերի հանդեպ: Այս առումով, հոգեբանները խորհուրդ են տալիս ուսուցիչներին եւ ծնողներին ուշադրություն դարձնել ոչ թե գնահատականներին, այլ երեխայի առաջադիմությանը:
Կարդացեք նաեւ
Ինչպես ճիշտ դաստիարակել երեխաներին:
Ամերիկյան հոգեբանական ասոցիացիան գտնում է, եթե երեխան իմանում է, որ սխալները ուսուցման գործընթացի մասն են կազմում, նա ավելի լավ է սկսում սովորել, - նշում է ABC News -ը: Որպես իրենց տեսության ապացույց գիտնականները ներկայացնում են փորձեր ժամանակ ստացված տվյալները:
«Եթե ծնողներն ու ուսուցիչները օգնում են երեխաներին ընկալել դժվարությունները ոչ ի նշան մտավոր ցածր որակներ ունեցողների, այլ ինչպես նորմալ երեւույթ, երեխաները ավելի լավ են լուծում նույնիսկ ամենաբարդ խնդիրները, չտառապելով նորմաի չափանիշներին չհամապատասխանելու զգացողությունից: Այսինքն, երեխաի մոտ ավելի լավ է գործում աշխատանքային հիշողությունը, որը անհրաժեշտ է տեղեկատվություն վերամշակման եւ հիշելիության համար», - ասում է Պուատե Համալսարանից Ֆրեդերիկ Օտինը:
Սակայն, սովորաբար, դժվարությունները մարդկանց ստիպում են նյարդայնանալ, որովհետեւ մարդը կարծում է, որ ինքը բավարար հմտություններ չունի: Սխալի վախը խոչընդոտում է աշխատանքային հիշողությանը: Գումարած, սխալի վախից մարդիկ ընդհանրապես կարող են խուսափել դժվարություններից, հետեւաբար, հմտությունները զարգացնելու հնարավորությունից:
Չնայած բարելավման առումով, ընդհանուր առմամբ, բավարար է միայն մի փոքր բարձրացնել ինքնագնահատականը եւ վստահությունը սեփական ուժերի հանդեպ: Այս առումով, հոգեբանները խորհուրդ են տալիս ուսուցիչներին եւ ծնողներին ուշադրություն դարձնել ոչ թե գնահատականներին, այլ երեխայի առաջադիմությանը:
Կարդացեք նաեւ
Ինչպես ճիշտ դաստիարակել երեխաներին:
Շնորհակալություն որ հետաքրքրվում եք բլոգով: Ամբողջական կամ մասնակի մեջբերումներ անելիս հղումը դեպի տվյալ գրառումը պարտադիր է:
Комментариев нет:
Отправить комментарий