Դանիական գիտնականները երկար ճանապարհորդությունների մեկնելու էլեկտրոմոբիլ են նախագծել:
Եթե մինչ այժմ սովորական էլեկտրական մեքենայով կարելի էր ճանապարհորդել ոչ հեռու, ապա ունիվերսալ QBEAK -ով ճանապարհորդելու տարածությունը կավելանա մի քանի անգամ: Դանիական գիտնականների նախագծած տրանսպորտային միջոցը հնարավորություն կտա էլեկտրաէներգիայով տանից մինչեւ 800 կմ հեռու էկոլոգիական ճանապարհորդությունների մեկնել:
Գնալ մեկ այլ քաղաքում գտնվող հարազատներին հյուր, կամ մեկնել այլ շրջանում գտնվող ամառանոց - այժմ էլեկտրոմոբիլով գործնականում անհնար է նման խնդիրներ լուծել: QBEAK -ը, որն առայժմ գոյություն ունի միայն հայեցակարգի տեսքով, պետք է լուծի շատ արագ լիցքաթափվող մարտկոցների խնդիրը, դրան ավելացնելով բիոմեթանի հիմքով վառելիքային էլեմենտներ, այսինքն - մեթիլ սպիրտ:
QBEAK կահավորված է մարտկոցների տակ հագեցած 6 "էներգոանցքերով", մեթանոլային կոնտեյներներ կամ վառելիքային բջիջներ: Ավտոմեքենայի էներգետիկ համակարգը հարմարվում է յուրաքանչյուր կոնկրետ դեպքի համար, դրանով իսկ մեծացնելով ընդհանուր ընթացքը, մինչեւ 800 կմ: Մինչ այժմ գոյություն ունեցող էլեկտրական մեքենաների համար այս ցուցանիշը վեր է իրականությունից, բայց դանիացի գիտնականները, որոնք աշխատում են MEC հետազոտական նախագծի վրա, խոստացել են այս աշնանը ապացուցել իրենց տեսությունների կենսունակությունը:
Եթե մինչ այժմ սովորական էլեկտրական մեքենայով կարելի էր ճանապարհորդել ոչ հեռու, ապա ունիվերսալ QBEAK -ով ճանապարհորդելու տարածությունը կավելանա մի քանի անգամ: Դանիական գիտնականների նախագծած տրանսպորտային միջոցը հնարավորություն կտա էլեկտրաէներգիայով տանից մինչեւ 800 կմ հեռու էկոլոգիական ճանապարհորդությունների մեկնել:
Գնալ մեկ այլ քաղաքում գտնվող հարազատներին հյուր, կամ մեկնել այլ շրջանում գտնվող ամառանոց - այժմ էլեկտրոմոբիլով գործնականում անհնար է նման խնդիրներ լուծել: QBEAK -ը, որն առայժմ գոյություն ունի միայն հայեցակարգի տեսքով, պետք է լուծի շատ արագ լիցքաթափվող մարտկոցների խնդիրը, դրան ավելացնելով բիոմեթանի հիմքով վառելիքային էլեմենտներ, այսինքն - մեթիլ սպիրտ:
QBEAK կահավորված է մարտկոցների տակ հագեցած 6 "էներգոանցքերով", մեթանոլային կոնտեյներներ կամ վառելիքային բջիջներ: Ավտոմեքենայի էներգետիկ համակարգը հարմարվում է յուրաքանչյուր կոնկրետ դեպքի համար, դրանով իսկ մեծացնելով ընդհանուր ընթացքը, մինչեւ 800 կմ: Մինչ այժմ գոյություն ունեցող էլեկտրական մեքենաների համար այս ցուցանիշը վեր է իրականությունից, բայց դանիացի գիտնականները, որոնք աշխատում են MEC հետազոտական նախագծի վրա, խոստացել են այս աշնանը ապացուցել իրենց տեսությունների կենսունակությունը:
Комментариев нет:
Отправить комментарий